Forældrebetalingstakster for dagtilbud og SFO

Forældrebetalingstakster for dagtilbud og skolefritidsordninger i 2024

Takst pr. md.
Dagpleje (25 %)
48 timer ................................................................................. 3.142 kr.

Vuggestue (22 %)
50 timer .................................................................................. 3.375 kr.
30 timer .................................................................................. 2.363 kr.

Børnehave (25 %)
50 timer .................................................................................. 2.192 kr.
30 timer .................................................................................. 1.425 kr.

Kommunal frokostordning
Enhedstakst for vuggestue- og børnehavebørn i de institutioner der har
kommunal frokostordning ......................................................... 587 kr.

Skolebørn i aldersintegrerede institutioner (30 %)
Hover-Torsted og Ølstrup
Fuldtidsplads .............................................................................. 926 kr.
Morgenplads ............................................................................... 296 kr.

Skolefritidsordninger (60 %)
Morgenplads ............................................................................... 473 kr.

SFO-klubber (55 %) ..................................................................... 853 kr.

Ovenstående takster er gældende fra 1. januar 2024.
Forældrebetalingen bliver opkrævet over 11 rater, juli måned er betalingsfri.