Om Børnesporet

Velkommen til Børnesporet Faster-Astrup

Fra de spæde skridt i vuggestuen til ungdommens sande begyndelse i 6. klasse skaber Børnesporet en tryg, omsorgsfuld og anerkendende start på livet.

Vi er bevidste om de snørklede, udfordrende, men ikke mindst berigende spor i børns udvikling. Vi tager hensyn og tid til det enkelte barns individuelle behov med udgangspunkt i lige præcis det spor, de har fået tildelt.

Børnesporet

Vi viser begejstring, når vuggestuebørnene tager de første, hjulbenede skridt i livet, og når børnehavebørnene rækker en hånd ud til en falden røver – eller politimand. Og så er vi de første til at give en highfive, når skolebørnene knækker koden til det der division.

Alle børnenes kringlede spor ligger trygt i hjertet af Naturens Rige, mens naturen samtidig er hjertet for børnenes udvikling på børnesporet. Børnene får mulighed for at hænge den fagfaglige læring op på noget konkret, praktisk og håndgribeligt i naturen.

Vi vil i fællesskab sikre, at Børnesporet er én af de første fundamentale byggesten i resten af børnenes liv – og at sporet tilbage til Børnesporet altid vil være farbart.

Børnesporet

Skal dit barn med på sporet, og spirer interessen?

Vi viser jer gerne rundt på Børnesporet, så I kan stille en masse spørgsmål og få et indtryk af skolen, børnehaven og/eller vuggestuen.

Illustration

Book et besøg